Veelgestelde vragen 'FAQ'

Verzending & Retourneren

Wanneer kan ik mijn verzending verwachten?
Je bestelling wordt na ontvangst van betaling verzonden via DHL of PostNL. Bestel je vóór 17:00 uur, dan wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden. * Afhankelijk van de post en drukte wordt je pakketje 1-2 dagen later bij je bezorgd (met uitzondering van zondag, maandag en feestdagen). Per mail ontvang je een verzendbewijs en een Track & Trace code.

Hoelang heb ik de tijd om een product te retourneren?
Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst te annuleren en het product retour aan te melden. Na het retour aanmelden heb je 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief eventuele verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jou thuis naar onze webwinkel zijn voor eigen rekening. 

Als ik mijn bestelling toch niet mooi vindt, mag ik hem dan retour sturen?
Als je je bestelling ontvangen hebt en je bent niet tevreden, dan mag je ze binnen 14 dagen retour melden. Retourkosten zijn voor eigen rekening. Meer informatie over retourneren vind je op de pagina Verzenden & Retourneren.

Wie betaald de retourkosten?
Na het retour aanmelden heb je 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief eventuele verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jou thuis naar onze webwinkel zijn voor eigen rekening. 

Kan ik mijn bestelling ophalen?
Ja, dat kan. Bij het afrekenen van je bestelling kun je kiezen voor de optie ‘Gratis ophalen in Putten’. Mocht je dus uit de buurt komen, kun je hiervoor kiezen om zo eventuele verzendkosten te besparen. Je ontvangt dan zo spoedig mogelijk bericht van ons over de ophaal mogelijkheden.

Vragen & Klachten

Ik heb vraag of klacht over een product of over mijn bestelling. Hoe kan ik het beste contact opnemen?
We vinden het heel jammer dat je niet tevreden bent over je bestelling en willen je graag helpen. Stuur ons even een mailtje naar info@home51.nl en we zoeken naar een geschikte oplossing!

Mijn bestelling is beschadigd of intact aangekomen, wat moet ik doen?
Dat is heel vervelend! Stuur ons dan zo snel mogelijk na ontvangst van je bestelling een mailtje met daarbij een foto van de beschadiging. Wij zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk een nieuw product ontvangt.

Betaalmogelijkheden

Met welke betaalmethoden kan ik betalen?
Je kunt bij Home51 afrekenen met deze betaaldiensten:

  • iDeal
  • Bancontact
  • American Express
  • Apple Pay
  • MasterCard
  • Klarna
  • Cadeaubon Home51

Overig

Een product is uitverkocht, wanneer komt het weer op voorraad?
Jammer! Je favoriete product is niet op voorraad. Als een product niet meer op voorraad is maar wel weer terugkomt, dan staat er in de omschrijving van het product wanneer het product weer verwacht wordt. Staat dit er niet bij? Stuur ons dan gerust een berichtje!

Hoe zet ik mij op de wachtlijst?
Je kunt je inschrijven op de wachtlijst door op het product te klikken. Vervolgens zie je daar een venster verschijnen met ‘laat het me weten wanneer dit product weer op voorraad is.’ Als je daarop klikt kun je je e-mailadres achterlaten en krijg je automatisch een mailtje wanneer het product weer op voorraad is! Je mag ons natuurlijk ook gewoon een berichtje sturen, wij weten vaak ongeveer wel wanneer we een product weer verwachten.

Waar vind ik de factuur?
Als je bij ons iets besteld, ontvang je direct een Bestelbevestiging. In deze bestelbevestiging vind je ook de factuur.

Is er een kortingscode?
Heel af en toe is er een kortingscode. Dit wordt altijd via Social Media en de website gecommuniceerd. Kortingen worden helaas niet achteraf verrekend.

Is er een win actie?
Heel af en toe hebben wij een win actie. Deze wordt altijd via Social Media en de website toegelicht. Houd daarom onze socials goed in te gaten en blijf op de hoogte.

Ik wil graag een digitale cadeaubon, kan dit ook?
Ja zeker, dat kan! Net voordat je afrekent verschijnt er een ‘opmerkingenveld.’ Hier kun je aangeven dat je voorkeur uitgaat naar een digitale cadeaubon. Je ontvangt dan zo spoedig mogelijk bericht van ons.

Geven jullie ook advies?
Ja, voor advies kun je ook bij ons terecht. Heb je hulp nodig, vragen of speciaal advies? Stuur ons gerust een mailtje of appje en we helpen je heel graag verder!

Is er een fysieke winkel?
Nee, Home51 is enkel een webshop en heeft geen fysieke winkel.