Garantie & klachten


Garantie
Wij doen ons best om onze producten in topconditie aan je te leveren. Toch kan het voorkomen dat er een bestelling beschadigd raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding hierover te maken bij ons. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.

Indien dit gebeurt, stuur dan een mailtje naar info@home51.nl en vermeld hierbij de volgende informatie:

  • Ordernummer
  • Reden van aanspraak op garantie
  • Foto van het beschadigde product

 

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@home51.nl. Samen zoeken wij dan naar een passende oplossing. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.